среда, 08. фебруар 2017.

Priđi bliže

Zdravo drugari,kako ste mi? Kako provodite raspust vi koji ste na raspustu? Maratoni neodgledanih serija i filmova je l' sam u pravi?
Pa kad smo kod serija i filmova,danas ću pričati o jednoj seriji. Mojoj omiljenoj domaćoj seriji. Pretpostavljam da je većina vas gledala seriju "Pridji bliže" koja se odavnoo emitovala na RTS-u. Ja je,moram priznati nisam gledala tada,ali sam upravo po 15374 put pogledala sve epizode u dahu. Oduševljenje me,naravno,nije napustilo.


Za sve one koji nisu pogledali,toplo je preporučujem.
Radnja serije se vrti oko odeljenja II-3 jedne beogradske gimnazije (hmm,ja sam III-3 verovatno još jedan razlog zašto sam je zavolela). Glavna junakinja je Beba,povučena,mirna i tiha devojka,nesigurna u sebe. Njene najbolje drugarice su Anja i Tika(kralj najveći),dve potpuno različite osobe,Bebini anđeo i đavolak). Ostatak odeljenja čine Zeka(Bebin najbolji drug od detinstva),huligani,štreberi,ufurani likovi i svi oni što čine tipični srednjoškolski razred. Ali,Bebin život se menja kada se pojavi Aleksa(čitaj kreten).

Kada nisu u školi,obično su u kafiću Zekinog brata Dekija(suzdržaću se od komentara),gde se ogovaraju profesori,događaju nove ljubavi i naravno smišljaju razni planovi. 




Serija mi se mnogo dopala zato što tako opisuje moje odeljenje III-3 i kompletno moju školu,kao da je serija rađena po mojoj školi. Takođe veoma sam se pronašla u Bebinoj situaciji (iako nemam najboljeg druga Zeku da se zaljubi u mene,ali zato imam Tiku i Anju). Serija je takođe veoma poučna. Govori nam da ne treba da imamo predrasude i sklanjamo se zato što je neko Rom,gej ili musliman i da smo svi isti. Uči nas da je prijateljstvo iznad svega važnije,srednja škola najlepše doba i da treba da uživamo. Sve što treba svako od nas da uradi je da priđe bliže i ovaj svet će biti mnogo bolje mesto.


A za one koji rade iza leđa i gaze druge da bi bili iznad njih,ne treba brinuti za njih,dovoljno će im biti ako Novu Godinu dočekaju zaključani u toaletu ili im padne šlag na glavu.

I da poslušajte pesmu benda "Frka" iz serije:

16 коментара:

  1. Obožavam ovu seriju, obožavam! Predobra je, i uvek pre nje gledam ''Neki novi klinci'' o maturantima, iz osnovne i nekako kao da povežem, obavezno gledaj ako nisi! Svaka čast na ideji!

    Ako želiš poseti moj blog --> https://mrsdebela.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam ovu seriju i gledala sam je davno kada se emitovala, kao i seriju "Neki novi klinci". Preporučujem ti da je odgledaš isto kao što je i Anastasija gore predložila. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam gledala seriju, ali se čini vrlo zanimljivom. Možda počnem da je gledam:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Milice draga, jako interesantan post. Iskreno, jos na prvo citanje naslova sam se zainteresovala ovaj post, i onda se spostavilo da je moje uzivanje u ovom postu upotpunjeno, Ovozavam serije, ovu nisam gledala ali definitivno je imam u planu.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se post dopao. Seriju ti toplo preporucujem da pogledas,ja sam je bukvalno u jednom dahu odgledala. :)

      Избриши
  5. Gledala sam ovu seriju i super je, svidja mi se sto se trudis da post bude dobar i jeste dobar, sve si lepo napisala a sad si me cak podstakla da ponovo gledam seriju, pratim te pa ako zelis uzvrati <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. U potrazi sam za novom serijom, a iva se cini kao pun pogidak! Hvala ti na predlogu, Milice, zaista je sjajno napisani sve!
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. Serija mi se čini veoma zanimljivom,nisam je nigdje gledala ili uočila ali nadam se da nekad hoću.Zapratila sam te!

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Potpuno drukčiji post od ostalih, fenomenalno je pročitati nešto novo i svježe! Vjerujem da će biti još sličnih postova pa sam te zapratila!

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  9. Zanimljiva serija. Videla sam je negde ali ne znam zašto nisam pogledala. <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤
    Special Section

    ОдговориИзбриши