петак, 11. новембар 2016.

Požutele stranice našeg života .)

Zdravo drugari i drugarice,
ja se mnogo izvinjavam što me ovolikoooo dugo nije bilo,ali imala sam gadnu povredu ruke i kucanje po tastaturi nije dolazilo u obzir(ne dolazi ni sad,ali...hihi nisam izdržala). Takođe,škola čini svoje,pa s obzirom da sam samo druga smena,nemam vremena da dišem. :(
Elem,da se vratim na temu sa koje često skrećem..
Tema današnjeg posta je svesčica koju je imao svaki osnovac. Spomenar.



Svako dete u osnovnoj ga je imalo. Sadržao je dosta pitanja,počevši od "Kako se zoveš i prezivaš?" do "Ko je tvoja simpatija".Ko god bi se upisao,upisao bi se pod određenim brojem i na svako pitanje je pod tim brojem odgovarao. Slatko se ismejem kada počnem da čitam odgovore mojih drugara.
U tinejdž godinama bi u spomenare,tada već dnevnike, pisali svoje ljubavne jade,poruke,pisma koja nikada ne bi poslali,razne ulaznice i karte,da nas seća na lepe trenutke. Ja sam u svoj spomenar iz osnovne škole pisala sve i svasta,bio je moj najbolji drug,rado se prisećam svih događaja,koji su,naravno,uvek detaljno opisani. Ma hajde ko još nije lepio omote omiljenih čokoladica i pisao ko ga je tog i tog dana žestoko iznervirao? Pa,skoro svi smo to radili. :D

Kada sam pošla u streći razred srednje šlole,opet me je privukla ta želja za beleženjem uspomena. Sada su to slike,zalepljene autobuske karte,poneki važan datum,početno slovo imena drage osobe,razni tekstovi,moje kratke pričice,mali crteži...Volim taj period kada se preputim čarima mašte i stavim na papir sve što mi na pamet padne,a ne izgovorim.




Pisanje dnevnika/spomenara je nešto najlepše što u kasnijem životu,što može kasnije da nas,bar na trenutak vrati u bezbrižne godine.Te požutele stranice i dobro poznat rukopis mogu da probude i najdublje emocije,setiuće nas na sve lepo i ružno što smo prošli... Uspomene polako blede,ali je zato spomenar tu da ih sačuva od zaborava. 

Do sledećeg posta,ljubim vass






10 коментара:

  1. Jako zanimljiv post, zaista sam uzivala, baš sam se onako vratila u period koji nije tako davno prošao, a ipak za mene predstavlja čitavu istoriju. Drago mi je da si napisala nešto na ovu temu. Odlican post zaista!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, ovo je tako orelepo i preosecajno napisno! Obozavam da citam stare dnevnike i leksikone i prisecam se dana derinjstva i navina na koji sma tada razmisljala. Ja sam neko ko uspomene jaki voli da vuva, kaki u srcu,tako i materijakno, pa nije ni cudo sto imm pune fascikle i svescice sa potpisima i porukivama od prvih drugara... ♡. Jos jednom, sjajno napisano! novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. Post me je stvarno dirnuo. Predivno je napisan. I ja sam mnogo puta pisala dnevnike i kada ih danas pročitam bude mi žao što više nema povratka u te godine. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Divno<3
    Pratim te, ako želiš da uzvratiš

    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ajmee, odlican post, nikad nisam pisala takvo sto, ali definitivno bi mogla, bilo bi lijepo zapisivat neke stvari i stavljati neke uspomene u jednu biljeznicu..
    pratim te, nadam se da ces uzvratiti

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj,iznenadices se sta sve mozes da zapises i sacuvas od zaborava ;)

      Избриши
  6. Pozdrav,
    Ovo je obavijestiti javnost da je gospođa Aliciana Castelo, renomirani privatni zajam zajmodavac otvorio financijsku priliku za sve kojima je potrebna bilo kakva financijska pomoć. Trebate li zajam? Potrebna vam je hitna sredstva za rješavanje problema s izvanrednim situacijama? Ili vam je potreban zajam za brisanje dugova ili financiranje vašeg projekta? Jeste li odbijali banke i druge financijske agencije? Nemojte tražiti dalje, jer smo ovdje zbog svih vaših financijskih problema. Nudimo brze i pouzdane zajmove korisnicima po kamatnoj stopi od 2% za ljude, tvrtke i društva bez obzira na narudžbu kupaca ili kreditnu povijest. Naši uvjeti i uvjeti i jasni i vrlo razumljivi. Nije potrebno provjeriti kredit, 100% zajamčeno.

    Pošaljite nam e-poštu na: (alicianacasteloloanfirm@gmail.com)

    ОдговориИзбриши